Retail Summit patří mezi největší obchodní konference v Evropě. Trvá tři dny a každý rok ji navštíví více než tisícovka lidí. Ať už prodáváte online, nebo v kamenných prodejnách, jste výrobce nebo obchodník – toto je akce, kde nesmíte chybět.
Přípravy 30. ročníku Retail Summitu jsou v plném proudu!
Podívejte se, kdo jsou hlavní řečníci.
Hodnota osobního setkávání nikdy nebyla tak velká! Retail Summit působí jako urychlovač změn k lepšímu. Účastníci si tu mohou ověřit, zda jejich firma jde správným směrem.
Je radost vidět, jak klíčoví hráči obchodního trhu na Retail Summitu získávají novou energii, navazují a utužují vztahy, čerpají inspiraci a opouští je blbá nálada.
Retail Summit má za sebou 29 ročníků a stále roste – kvantitou i kvalitou. Přitahuje stále více majitelů a šéfů firem.
Dodávat pravidelný přísun informativních a inspirativních vystoupení předních domácích i zahraničních podnikatelů, manažerů a dalších expertů.
Podporovat výměnu názorů a zkušeností mezi všemi hráči obchodního trhu – domácími a mezinárodními retailery a výrobci, online i offline obchodníky.
Vytvářet ideální podmínky pro řadu oficiálních i neformálních jednání směřujících k rozšíření stávající spolupráce či uzavírání nových obchodů.
Je tato konference určená spíše malým nebo velkým firmám? Tato otázka se řešila už v roce 1994, kdy se chystal první ročník. Stále platná odpověď zní, že Retail Summit je pro všechny, kdo mají ambici uspět, zlepšovat sebe, svoji firmu i tržní prostředí. Nezáleží přitom na velikosti či formě vlastnictví firmy, ani na tom, jestli operuje v „kamenném“ či digitálním světě.
Na přípravě Retail Summitu se podílí Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR a společnost Blue Events, která zajišťuje financování a organizaci celé akce.
Vítanou součástí Retail Summitu je doprovodný program, zejména prestižní společenský večer spojený s vyhlašováním vítězů ocenění Mastercard Obchodník roku.
Dvakrát změnil název, třikrát logo a pětkrát místo konání. Stál u samotného otevírání volného trhu a počátku moderního obchodu v 90. letech. Otevíral oči i nové příležitosti. Podívejte se, jak se vyvíjel počet účastníků Retail Summitu.