rs24_vizual_2.jpg

O Retail Summitu

Retail Summit patří mezi největší obchodní konference v Evropě. Trvá tři dny a každý rok ji navštíví více než tisícovka lidí. Ať už prodáváte online, nebo v kamenných prodejnách, jste výrobce nebo obchodník – toto je akce, kde nesmíte chybět.

Přípravy 30. ročníku Retail Summitu jsou v plném proudu!
Podívejte se, kdo jsou hlavní řečníci.

Proč to děláme

reson1.jpg

Věříme, že to má smysl

Hodnota osobního setkávání nikdy nebyla tak velká! Retail Summit působí jako urychlovač změn k lepšímu. Účastníci si tu mohou ověřit, zda jejich firma jde správným směrem.

reason2.jpg

Baví nás to

Je radost vidět, jak klíčoví hráči obchodního trhu na Retail Summitu získávají novou energii, navazují a utužují vztahy, čerpají inspiraci a opouští je blbá nálada.

reason3.jpg

Umíme to

Retail Summit má za sebou 29 ročníků a stále roste – kvantitou i kvalitou. Přitahuje stále více majitelů a šéfů firem.

Jaké je poslání Retail Summitu?

  • 1.

    Dodávat pravidelný přísun informativních a inspirativních vystoupení předních domácích i zahraničních podnikatelů, manažerů a dalších expertů.

  • 2.

    Podporovat výměnu názorů a zkušeností mezi všemi hráči obchodního trhu – domácími a mezinárodními retailery a výrobci, online i offline obchodníky.

  • 3.

    Vytvářet ideální podmínky pro řadu oficiálních i neformálních jednání směřujících k rozšíření stávající spolupráce či uzavírání nových obchodů.

list_and_image.jpg

Kdo jsou účastníci Retail Summitu?

Je tato konference určená spíše malým nebo velkým firmám? Tato otázka se řešila už v roce 1994, kdy se chystal první ročník. Stále platná odpověď zní, že Retail Summit je pro všechny, kdo mají ambici uspět, zlepšovat sebe, svoji firmu i tržní prostředí. Nezáleží přitom na velikosti či formě vlastnictví firmy, ani na tom, jestli operuje v „kamenném“ či digitálním světě.

Struktura účastníků předchozího Summitu

Dle sektorů působnosti:
graf_web_sektory.png
Dle pozic ve firmě:
graf_web_pozice_final.png

Ohlasy účastníků

Organizátoři

Na přípravě Retail Summitu se podílí Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR a společnost Blue Events, která zajišťuje financování a organizaci celé akce.

Naše hodnoty a zásady

org.png

Slavnostní večer

Vítanou součástí Retail Summitu je doprovodný program, zejména prestižní společenský večer spojený s vyhlašováním vítězů ocenění Mastercard Obchodník roku.

Obchodník roku

logo2.svg

Prvních 30 let Retail Summitu ve stručném přehledu

Dvakrát změnil název, třikrát logo a pětkrát místo konání. Stál u samotného otevírání volného trhu a počátku moderního obchodu v 90. letech. Otevíral oči i nové příležitosti. Podívejte se, jak se vyvíjel počet účastníků Retail Summitu.

25_let_graf_4.png