Program Retail Summitu 2026 právě připravujeme

10–⁠12 / 3 / 2026 - Kongresové centrum Praha

Magnus Lindkvist | Trendspotter Extraordinaire

Seznamte se s hlavním řečníkem

Magnus Lindkvist | Trendspotter Extraordinaire

Magnus Lindkvist je švédský futurolog, autor a světově uznávaný „lovec trendů“, který spojuje hluboké vhledy s odlehčeným humorem a nevšední energií. Jeho přístup nazývaný „intelektuální akupunktura“ dokáže publikum nejen pobavit, ale především inspirovat k jinému pohledu na budoucnost.

Během téměř třicetileté kariéry pronesl přes tisíc přednášek po celém světě – od setkání globálních CEO až po vládní instituce. Jeho vystoupení i knihy získaly řadu ocenění a nadšených recenzí.

Témata, která přináší, se točí kolem nápadů: jak vznikají, střetávají se a mění způsob, jakým pracujeme, tvoříme a žijeme. Magnus mistrně ukazuje, že právě nápady jsou hnacím motorem lidského pokroku a otevírají prostor pro nové možnosti a scénáře budoucnosti.

Magnus je autorem několika knih na téma kreativity a inovací. Ve své nejnovější knize How to Make AI Useful (2025) nabízí – společně s vědcem z MIT Bryanem Reimerem – jasný pohled na reálný dopad umělé inteligence.

Magnus je absolventem Stockholmské školy ekonomie a filmové produkce na UCLA, což mu umožňuje spojovat byznysové vhledy s hollywoodským smyslem pro příběh.

Jaká témata otevřeme?

  • Zdravé vztahy jako podmínka úspěchu: pravidla, sdílená KPI, datová transparentnost s ohledem na ochranu know-how

  • Private Labels 2.0: kvalita, náklady, reputace, produktové inovace

  • Zdraví a udržitelnost s dopadem na byznys

  • Nasazení technologií: analýza a bezpečnost dat, forecasting, pricing, dostupnost

  • Vztah zákazníků ke značkám: CX, věrnostní programy, personalizace, retail media a měření efektu

  • Provoz a proměna formátů: 24/7, automatizace, last mile a ztrátovost