Hvězdy programu 30. ročníku konference jsou...
-
JP Castlin
světově uznávaný stratég
Celosvětově uznávaný odborník na strategii a leadership, který v roce 2023 publikoval oceňovanou studii „The Gravity of e-Commerce“. Pro Retail Summit 2024 připravuje „brutálně upřímný“ pohled na výzvy, kterým budou moderní maloobchodní firmy čelit v nadcházejících letech, ale také na prostředky, kterými je mohou překonat. V současné době dokončuje svou knihu o tom, proč a jak mají firmy tendenci uvíznout ve starých kolejích, proč potřebují přistupovat k věcem jinak a jak to udělat v praxi. Očekávejte od něj provokaci, inspiraci a pobavení. Na toto vystoupení jen tak nezapomenete.
-
Josef Holý
Spoluautor podcastu Kanárci v Síti
Má zkušenosti jak z korporátního, tak startupového prostředí. Pracoval jako programátor, UX Designer a produktový manažer. Pracoval ve firmách jako je Sun Microsystems (dnes Oracle), MSD, Avast nebo Semantic Visions. Přes téma rizik umělé inteligence se v posledních letech dostal k širšímu tématu digitálních manipulací, výpočetní propagandy a dezinformací, o kterých spoluvytváří český podcast Kanárci v Síti a přednáší na FIT ČVUT předmět “Hacking mysli”. Na Retail Summitu názorně ukáže, že se AI nemusíme bát, budeme-li ji zavádět správně, a jak na to.
-
Adriana Jahňáková
VP Global Marketing, Lego Group
V současnosti působí jako viceprezidentka globálního marketingu společnosti Lego Group. Ve firmě působí již osm let, vedla marketing v regionu REEMEA a více než tři roky pak řídila jako General Manager byznys Lego v ČR a SR. Zkušenosti nasbírala při působení na manažerských pozicích doma i v zahraničí například ve firmách Procter & Gamble, Coca-Cola nebo Plzeňský Prazdroj. Na Retail Summitu bude mluvit o tom, jak se Legu daří růst díky otevřenosti novým technologiím a zákazníkům a jak toto nastavení mysli ve firmě prosadit.