25–27 / 3 / 2024
Kongresové centrum Praha
  • 1200+
    účastníků
  • 85+
    řečníků
  • 65+
    partnerů

Téma 30. ročníku:

Opening Minds & Markets

rs24_vizual_2.jpg
Přijďte s kolegy a využijte výhodné skupinové slevy.
Výhodnější registrace

Téma Retail Summitu 2024

Připravujeme jubilejní 30. ročník vrcholového setkání klíčových hráčů obchodního trhu. Hlavní téma pro rok 2024 je „Opening Minds & Markets“. Chceme-li se vypořádat s nároky současné doby, musíme být otevření novým myšlenkám, trhům a zákazníkům. Přijďte spolu s námi objevovat a diskutovat možnosti spolupráce, inovace a obchodní modely budoucnosti.

Zjistit více

Start konference za: 0 měsíců : 28 dnů : 2 hodiny

Vrcholové setkání, na kterém nemůžete chybět

Zúčastněte se setkání klíčových hráčů středoevropského obchodního trhu. Načerpejte nové informace, inspiraci a energii pro další rozvoj svého byznysu. Navažte nové kontakty, utužte ty stávající.

Kdo se Retail Summitu účastní?

veselovsky_1.jpg

Proč se zúčastnit Retail Summitu?

Retail Summit patří mezi největší obchodní konference v Evropě. Od roku 1995 je hlavní platformou pro všechny, kteří chtějí růst a posilovat svou přítomnost na českém a středoevropském trhu.

Chci u toho být jako:
  • Alena Střížová
    prokuristka, vedoucí oddělení Lidských zdrojů, dm drogerie markt
    Jsem přesvědčená, že Retail Summit byl, je a bude katalyzátorem změn k lepšímu, nejen v retailu.
  • Alena Střížová
    prokuristka, vedoucí oddělení Lidských zdrojů, dm drogerie markt
    Jsem přesvědčená, že Retail Summit byl, je a bude katalyzátorem změn k lepšímu, nejen v retailu.
  • Jannis Samaras
    náčelník, Kofola
    To, že to byl Retail Summit se skvělou energii a dobře naladěnými lidmi, jsem slyšel v kuloárech a cítil všude.
  • Jannis Samaras
    náčelník, Kofola
    To, že to byl Retail Summit se skvělou energii a dobře naladěnými lidmi, jsem slyšel v kuloárech a cítil všude.
  • Albrecht Hornbach
    Albrecht Hornbach
    předseda představenstva, Hornbach
    Myslím, že v dnešní době, kdy dochází k tolika změnám v retailu, je tato konference velmi důležitá. Maloobchodníci se sejdou všichni na jednom místě, vymění si názory na budoucnost a proberou výzvy digitální transformace. A dát jim pro to prostor a příležitost je velmi cenné.
  • Albrecht Hornbach
    Albrecht Hornbach
    předseda představenstva, Hornbach
    Myslím, že v dnešní době, kdy dochází k tolika změnám v retailu, je tato konference velmi důležitá. Maloobchodníci se sejdou všichni na jednom místě, vymění si názory na budoucnost a proberou výzvy digitální transformace. A dát jim pro to prostor a příležitost je velmi cenné.
  • Jiří Nehasil
    generální ředitel, MAKRO Cash & Carry ČR
    Akce má rok od roku stoupající úroveň a atraktivitu pro publikum.
  • Jiří Nehasil
    generální ředitel, MAKRO Cash & Carry ČR
    Akce má rok od roku stoupající úroveň a atraktivitu pro publikum.
  • Zdeněk Jahoda
    Zdeněk Jahoda
    generální ředitel, EMCO
    Já jsem byl vždy rád, když jsem za celý den Retail Summitu dostal jednu myšlenku, která byla dobrá, a mohl jsem ji dále rozvíjet. A to úplně stačí. Nikde jinde než v prostředí, kde je spousta zkušených lidí jako tady, tu myšlenku nedostanete.
  • Zdeněk Jahoda
    Zdeněk Jahoda
    generální ředitel, EMCO
    Já jsem byl vždy rád, když jsem za celý den Retail Summitu dostal jednu myšlenku, která byla dobrá, a mohl jsem ji dále rozvíjet. A to úplně stačí. Nikde jinde než v prostředí, kde je spousta zkušených lidí jako tady, tu myšlenku nedostanete.
  • Tomáš Vala
    CEO, Siko koupelny a kuchyně
    Moji prezentaci v hlavním sále na Retail Summitu 2019 před cca 800 lidmi považuji za předěl v mém životě. Do té doby jsem byl pouze „hardworker“, od té doby jsem právě i díky Retail Summitu také „networker“ a prakticky se nezastavil...
  • Tomáš Vala
    CEO, Siko koupelny a kuchyně
    Moji prezentaci v hlavním sále na Retail Summitu 2019 před cca 800 lidmi považuji za předěl v mém životě. Do té doby jsem byl pouze „hardworker“, od té doby jsem právě i díky Retail Summitu také „networker“ a prakticky se nezastavil...
  • Stanislav Zrcek
    Vice President Retail Segment Eastern Europe & Channel Director EMEA, Diebold Nixdorf
    My se Retail Summitu účastníme každý rok a musím říct, že každý rok je to lepší. Tohle je to jedinečné pódium pro střetnutí lidí z oblasti retailu, technologií, dodavatelů, výrobců .. a ta výměna názorů mezi nimi je na tom to nejlepší!
  • Stanislav Zrcek
    Vice President Retail Segment Eastern Europe & Channel Director EMEA, Diebold Nixdorf
    My se Retail Summitu účastníme každý rok a musím říct, že každý rok je to lepší. Tohle je to jedinečné pódium pro střetnutí lidí z oblasti retailu, technologií, dodavatelů, výrobců .. a ta výměna názorů mezi nimi je na tom to nejlepší!
  • Stefan Hoppe
    Board-Member, Kaufland International
    Každý, kdo chce být v Čechách obchodním leadrem, by na Retail Summitu neměl chybět. Jsem rád, že Kaufland se účastní této akce pravidelně a společně s ostatními tak může přinášet nové trendy a inspirovat.
  • Stefan Hoppe
    Board-Member, Kaufland International
    Každý, kdo chce být v Čechách obchodním leadrem, by na Retail Summitu neměl chybět. Jsem rád, že Kaufland se účastní této akce pravidelně a společně s ostatními tak může přinášet nové trendy a inspirovat.
  • Petr Bena
    Místopředseda představenstva, Alza
    Retail Summit je jedinečná akce, která zahrnuje svět retailu v celé své pestrosti a různorodosti. Ideální místo pro inspiraci či kontakty.
  • Petr Bena
    Místopředseda představenstva, Alza
    Retail Summit je jedinečná akce, která zahrnuje svět retailu v celé své pestrosti a různorodosti. Ideální místo pro inspiraci či kontakty.
  • Zuzana Žubor Kágerová
    Sales Director, Zvolenská mliekareň
    Byť súčasťou Retail Summitu je nevyhnutnosť v prípade, že sa chcete presadiť na novom trhu, skvelá príležitosť navnímať potreby obchodných partnerov a zoznámiť sa s prostredím.
  • Zuzana Žubor Kágerová
    Sales Director, Zvolenská mliekareň
    Byť súčasťou Retail Summitu je nevyhnutnosť v prípade, že sa chcete presadiť na novom trhu, skvelá príležitosť navnímať potreby obchodných partnerov a zoznámiť sa s prostredím.
Zobrazit další

Ohlasy v médiích

Podívejte se, jak o Retail Summitu a ocenění Mastercard Obchodník roku informují média.
Zobrazit další

Nejvýznamnější partneři minulého ročníku

Chci se stát partnerem konference

Partnerství pro vás připravíme na míru vašim potřebám.
Výhody partnerství

Aktuálně z Blue Events

Zobrazit archiv aktualit
CIO Agenda 2024: Jste připraveni na kyberhrozby zítřka?
05. 02. 2024
Otázka nezní „jestli?“, ale „kdy?“. Jste připraveni na to, že se vaše společnost stane terčem hackerů? Kyberbezpečnost je trvalým procesem, jehož
Zobrazit článek
Generace Z: Mezi Lidlem a TikTokem
10. 12. 2023
Jak komunikovat s generací, která ráda utrácí za prémiové účty aplikací, aby se vyhnula reklamnímu obsahu? Na tuto a další otázky přinesla odpovědi
Zobrazit článek
Big Data 2023: Nebojte se začít s AI, nabádají odborníci tuzemské firmy
27. 11. 2023
Jak vytvořit funkční „centrální mozek firmy“, který by každému oddělení zprostředkoval pokročilé datové analýzy a umožnil využít získané informace
Zobrazit článek